Cele mai bune variante prin care iti poti promova serviciile online - ContentSEO
04 Oct

Cele mai bune variante prin care iti poti promova serviciile online

Daca esti in cautarea unei variante de promovare gratuita, putem sa iti spunem din start ca nu exista. Pentru a avea rezultate, trebuie sa cheltuiesti. Unii cheltuiesc bani, altii cheltuiesc timp si altii cheltuiesc frustrari si nervi. Sunt multi cei care o iau de la zero atunci cand vine vorba despre mediul online si considera, in mod eronat, ca simpla prezenta a unui site web este suficienta pentru vanzari.

Piata online, aflata la inceput in urma cu 10-15 ani, a evoluat intr-un ritm alert, ceea ce a dus la o concurenta acerba in aproape fiecare domeniu. Astfel, pentru a putea fi in top si a putea vinde, ai nevoie de ceva mai mult decat un site. Sub o umbrela mare, pe care scrie PROMOVARE, se ascund o multime de posibilitati. Vom incerca sa le conturam in cele ce urmeaza, in ordinea importantei.

Content writing

In limba romana il poti gasi sub forma de ” creare de continut ” sau ” scriere articole”. Rezultatul este acelasi insa: texte de buna calitate. Ai nevoie de ele ca de aer daca iti doresti sa te bucuri de succes. In momentul in care potentialul client ajunge la tine pe site, trebuie sa il tii acolo printr-un continut care sa ii placa si care sa il trimita catre alt continut, iar intr-un final, catre produsele pe care le vinzi. Orice promovare si orice solutie propusa de agentiile de publicitate pot fi inutile atunci cand textele de pe site lasa de dorit.

Un continut de buna calitate implica urmatorii factori:

  • Subiecte atractive pentru potentialii clienti;

  • Structura buna a fiecarui articol in parte;

  • Informatii utile;

  • Corectitudine gramaticala;

  • Texte unice ( nu trebuie sa reinventezi roata, insa trebuie sa poti sintetiza informatiile pe care le cunosti sau pe care le gasesti pe internet si sa ii poti da textului tau un aer personalizat);

  • Frecventa. Este important sa oferi un continut nou ori de cate ori ai ocazia. Avantajele sunt majore, atat pentru conturarea unui brand, cat si pentru atragerea motoarelor de cautare.

Ce faci daca nu stii sa scrii, nu iti place sau pur si simplu nu ai timp pentru asta?

Pentru o afacere care merge cursiv, cea mai buna solutie este sa angajezi pe cineva. Exista o piata din ce in ce mai serioasa in zona de content writing si vei gasi, fara doar si poate, oameni care stiu sa abordeze orice subiect si au calitatile necesare pentru a-l transforma intr-un magnet pentru cititori. Cu  o experienta de peste 10 000 de articole in spate, iti oferim posibilitatea de a cumpara articole de cea mai buna calitate.

Comunicate de presa, advertoriale, Link Building

Sunt servicii pe care le poti include in aceeasi categorie, deoarece au acelasi scop: acela de a atrage cat mai multa atentie asupra site-ului. Sunt extrem de utile si in momentul in care vrei sa te situezi cat mai sus in motoarele de cautare.

Comunicate de presa. Sunt articole prin care informezi publicul tinta asupra unei noutati. Fie ca este vorba despre o oferta, despre o schimbare de sediu, despre un produs nou sau despre o simpla urare, comunicatele de presa sunt o solutie excelenta. Daca sunt bine scrise si sunt puse pe site-uri care pot atrage vizite pe termen lung, pot fi caramizi durabile in promovarea afacerii tale. Comunicatele de presa trebuie sa reprezinte o parte integrata a planului din fiecare luna, deoarece reprezinta acel instrument prin care iti faci numele auzit.

Advertoriale. Sunt articole de promovare pentru produsele pe care le ai la vanzare. De data aceasta, focusul nu mai este asupra firmei, ci asupra produselor. Mai exact, focusul este pus pe avantajele oferite de produse. Advertorialele pot fi sub forma de experienta pe care un client a avut-o cu produsul, sub forma de simpla amintire a produsului respectiv intr-un articol relevant din domeniu sau sub forma de reclama clasica. Cele din urma insa, sunt cel mai putin eficiente.

Link Building. Intregul proces de promovare online se bazeaza pe linkuri. Sunt recomandarile si legaturile pe care site-ul tau le primeste de pe alte site-uri. La fel ca si in viata reala, cu cat ai mai multe recomandari, cu atat mai bine. Linkurile pot veni din comentarii pe forumuri sau pe diverse site-uri, din advertoriale, din comunicate de presa, din bannere platite pentru trafic sau din simplele relatii de prietenie pe care le au administratorii a doua site-uri. O campanie de link building este un proces complex care presupune relationarea cu cat mai multe persoane din domeniul in care activezi, o activitate intensa pentru creare de linkuri in comentarii si in forumuri si o triere cat mai buna a calitatii site-urilor pe care pui linkul. Un link building de calitate inseamna un link building cat mai natural, venit de pe site-uri bune, cu o frecventa mare.

Cum faci rost de comunicate de presa, advertoriale si linkuri?

Fiecare blogger si fiecare om care are un site te poate ajuta cu incantare atunci cand vrei sa cumperi un link sau un advertorial. Acest lucru presupune insa o cautare intensa dupa site-uri relevante.

Iti oferim  o varianta foarte buna prin care poti descoperi avantajele comunicarii cu viitorii tai clienti prin comunicate de presa si advertoriale.

Social Media

Cand vorbim despre Social Media vorbim despre cel mai puternic fenomen online al momentului. Facebook-ul a reusit sa atraga peste 8 milioane de romani, o buna parte dintre ei fiind activi in fiecare zi. Google+ este o alta platforma de luat in seama, la fel si Twitter, Instagram sau Pinterest. Acolo unde sunt multi oameni este o oportunitate uriasa de promovare. Daca vrei clienti, ai nevoie de o pagina de Facebook si de prezenta pe cat mai multe retele sociale. Acestea trebuie sa fie active si sa ofere o comunicare cat mai buna cu cei interesati. Social Media poate fi cel mai bun instrument de comunicare si iti poate aduce vanzari si branding.

Pentru a face Social Media asa cum trebuie este bine sa ai in vedere urmatoarele lucruri:

  • Un continut frecvent;

  • O strategie corecta de atractie a cititorilor;

  • Raspunsuri cat mai rapide la intrebari.

Poti sa faci partea de Social Media de unul singur, in conditiile in care esti cel mai in masura sa vorbesti cu clientii tai. Pentru partile mai tehnice, cum ar fi generarea mesajelor si targetarea potentialilor clienti, poti apela la noi. Oferim pachete complete de Social Media, care pot completa o campanie de promovare cat se poate de reusita.

Cat poate sa coste promovarea online?

Este o intrebare care sta pe buzele fiecarui om care vrea sa demareze o afacere online. Raspunsul nu este, insa, unul standardizat. Poate sa coste 100 de euro lunar, poate sa coste 10 000 de euro lunar sau chiar mai mult. Conteaza foarte mult domeniul pe care il abordezi, concurenta, modul de promovare pe care il doresti, calitatea serviciilor pe care le cumperi si timpul pe care il acorzi fiecarui detaliu. Indiferent de cost, un lucru este cert: O campanie de promovare online reusita este o campanie care iti aduce mai multi bani decat iti cere. De asemenea, o campanie de promovare online reusita este una care da rezultate pe termen lung, care de multe ori nu sunt imediate.

Facebook Comments
ContentSEO.ro, toate drepturile rezervate